Już po otwarciu. Jak zwykle wyszły niedociągnięcia, brak chodnika pomiędzy rondami, przedostatnim i ostatnim przystankiem. Mieszkańcy osiedla Magnolii i wysiadający na przedostatnim przystanku tramwajowym wydeptują ścieżki na nowo położonym trawniku. A chodniki położone od centrum handlowego kończą się w przysłowiowym polu. Brak porozumienia pomiędzy miejskimi służbami nadzorującymi przebudowę ulicy Walczaka a inwestorem tak poważnej dla dzielnicy i miasta budowli.
W parku handlowym BIG Gorzów znajdzie się pierwszy w Gorzowie sklep Decathlon (2500 m.kw.) oraz multimarketu Jula (2300 m.kw.), a także duży dyskont Dino (1300 m.kw.).
Dzięki tej patodeweloperce sadów to tam już nie ma. Na reklamie widać drzewa, w rzeczywiśtości praktycznie wszystko wycieli. Blok w blok podglądanie sąsiadów z okna to będzie jedyna rozrywka.
Najpierw powinno się uruchomić w pełnym zakresie port w Kostrzynie nad Odrą. A wtedy byłaby znacznie większa szansa na rozwój żeglugi rzecznej po Warcie do Gorzowa.
Obiekt położony prawidłowo, w sprecyzowanych zakątkach unowocześnionego Parku-mając na względzie współpracę z obiektem MCK przy ul. Drzymały 26. DZIĘKUJĘ! !
Nie mogę się doczekać na koniec tej inwestycji. Będzie znowu gdzie spacerować, robić zakupy. A co do samego dewelopera, to dużo dobrego o nim czytałam. Cieszę się, że u nas będzie budował.
Obsługa klientów na najniższym poziomie! Likwidacja usterek i wad w mieszkaniu zajęła deweloperowi 4 miesiące. Kilkukrotnie próbowano wymóc odebranie lokalu krzykiem, strasząc sądem. O jakości obsługi może świadczyć usunięcie opinii na FB oraz blokada możliwości dodania komentarzy. Kiedy brak Deweloperowi argumentów taktyką jest ignorowanie telefonów przez wszystkich pracowników. Ciekawe czy to powód wycofania się z poznańskiego rynku nieruchomości.
Witam mam pytanie kiedy sie odbywa spotkanie w Galeri Młynskiej w sprawie pracy w z firmą z Kostrzyna Olsen bo mialem takie informacje tylko nie wiem kiedy i o ktorej godzinie ? Pozdrawiam
DZIĘKUJĘ! !
Likwidacja usterek i wad w mieszkaniu zajęła deweloperowi 4 miesiące. Kilkukrotnie próbowano wymóc odebranie lokalu krzykiem, strasząc sądem.
O jakości obsługi może świadczyć usunięcie opinii na FB oraz blokada możliwości dodania komentarzy.
Kiedy brak Deweloperowi argumentów taktyką jest ignorowanie telefonów przez wszystkich pracowników.
Ciekawe czy to powód wycofania się z poznańskiego rynku nieruchomości.