W 2010 Nomi otworzy 5 nowych marketów
Mimo kryzysu polska sieć handlowa - Nomi, oferująca artykuły dla domu i ogrodu, chce zwiększyć liczbę placówek o 5. Obecnie posiada ich 31.
W ciągu pierwszego półrocza mają być otworzone dwa markety, natomiast do końca 2010 r. kolejne trzy. Lokalizacje nowych placówek nie zostały jeszcze ujawnione.
Ostatnio firma uruchomiła market w Dębicy o powierzchni 2 tys. mkw., który kosztował 7 mln zł. Strategia Nomi zakłada lokalizowanie marketów w centrach miejscowości do 200 tys. mieszkańców.
W 2008 r. sprzedaż firmy wyniosła około 563 mln zł, a zysk netto 11,05 mln zł.
W ciągu pierwszego półrocza mają być otworzone dwa markety, natomiast do końca 2010 r. kolejne trzy. Lokalizacje nowych placówek nie zostały jeszcze ujawnione.
Ostatnio firma uruchomiła market w Dębicy o powierzchni 2 tys. mkw., który kosztował 7 mln zł. Strategia Nomi zakłada lokalizowanie marketów w centrach miejscowości do 200 tys. mieszkańców.
W 2008 r. sprzedaż firmy wyniosła około 563 mln zł, a zysk netto 11,05 mln zł.
adrians
Użytkownik