Sześciu chętnych na budowę S5
W przetargu, ogłoszonym przez GDDKiA, na zaprojektowanie i wybudowanie ostatniego z fragmentów drogi ekspresowej S5 Poznań - Wrocław na odcinku Korzeńsko (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław wpłynęło sześć ofert. Najtańszą złożyła włoska firma Astaldi, które wyceniło swoje usługi na 597,6 mln zł brutto.
Oferty złożone w przetargu wahają się od 597 do 703 mln zł brutto. Budżet zamawiającego wynosi 946,10 mln zł brutto. Najtańszą ofertę złożyła włoska firma Astaldi - 597,6 mln zł brutto.
Przetargh dotyczył około 48 km trasy od Korzeńska do Widawy. Całą inwestycję podzielono na trzy części, a ogłoszone wyniki w przetargu dotyczą trzeciego fragmentu o długości 19 km. Wykonawców pierwszej i drugiej części trasy poznaliśmy w kwietniu br.
Inwestycja dotyczy fragmentu planowanej drogi ekspresowej S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz - Poznań - Wrocław.
Oferty złożone w przetargu wahają się od 597 do 703 mln zł brutto. Budżet zamawiającego wynosi 946,10 mln zł brutto. Najtańszą ofertę złożyła włoska firma Astaldi - 597,6 mln zł brutto.
Przetargh dotyczył około 48 km trasy od Korzeńska do Widawy. Całą inwestycję podzielono na trzy części, a ogłoszone wyniki w przetargu dotyczą trzeciego fragmentu o długości 19 km. Wykonawców pierwszej i drugiej części trasy poznaliśmy w kwietniu br.
Inwestycja dotyczy fragmentu planowanej drogi ekspresowej S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz - Poznań - Wrocław.
Komentarze
Brak wpisów.