Marki LPP w Bramie Pomorza w Chojnicach


2013.03.28
Autor: Urbanity.pl
Proces komercjalizacji inwestycji Brama Pomorza, realizowanej przez spółkę akcyjną Rank Progress, postępuje bardzo dynamicznie. Do szerokiego już grona najemców centrum handlowego dołączyła znana grupa odzieżowa LPP, która otworzy w Chojnicach sklepy pięciu swoich marek.

Cały obiekt posiada 34 tys. metrów powierzchni znacznie już skomercjalizowanej. Na terenie Bramy Pomorza znajdą się market budowlany, hipermarket spożywczy, sieciowy market elektroniczny, restauracje i fast-foody, butiki odzieżowe i galanteryjne, sklepy sportowe oraz salony sprzedaży operatorów telefonii komórkowej.

Ofertę odzieżową centrum handlowego rozszerzą butiki i salony sprzedaży marek grupy LPP. W Bramie Pomorza otworzą się punkty handlowe takich popularnych sieci jak Reserved, Cropptown, Mohito, Sinsay oraz House. Zajmą one kilka tysięcy metrów powierzchni handlowej dostępnej w centrum.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.