
Białystok
Wiadomości
Przebudowali dawny outlet w Białymstoku. Nowy wygląd, powierzchnia i oferta
W wyniku rozbudowy i rekomercjalizacji dawnego outletu, na białostocki rynek trafiło dodatkowe 3 000 mkw., powierzchni GLA.
W 2021 roku rozpoczęła się przebudowa dawnego outletu przy ulicy Wysockiego 67 w Białymstoku, która zainicjonowana została przez Newgate, które w swoim portfolio nieruchomości ma 30 obiektów handlowych o łącznej powierzchni wynajmowalnej przekraczającej 126 000 mkw. Poziom wynajęcia nieruchomości jest bliski 100 proc.
W ramach inwestycji zmieniła się nie tylko architektura i kształt parku handlowego, ale także jego powierzchnia z nową ofertą dla mieszkańców. Obecnie Wysockiego Park Handlowy to 16 400 mkw., powierzchni GLA, czyli o ponad 3 000 mkw., więcej od dawnego projektu Outlet Białystok. Ponadto o około 70 proc. wzrósł poziom NOI.
Obecnie trwa ostatni etap przebudowy kompleksu, którego najemcami są takie marki jak: Carrefour, Media Expert, KiK, Action, Sinsay, TEDi, CCC, Takko, Maxi Zoo, Rossmann czy też Guess.
W 2021 roku rozpoczęła się przebudowa dawnego outletu przy ulicy Wysockiego 67 w Białymstoku, która zainicjonowana została przez Newgate, które w swoim portfolio nieruchomości ma 30 obiektów handlowych o łącznej powierzchni wynajmowalnej przekraczającej 126 000 mkw. Poziom wynajęcia nieruchomości jest bliski 100 proc.
W ramach inwestycji zmieniła się nie tylko architektura i kształt parku handlowego, ale także jego powierzchnia z nową ofertą dla mieszkańców. Obecnie Wysockiego Park Handlowy to 16 400 mkw., powierzchni GLA, czyli o ponad 3 000 mkw., więcej od dawnego projektu Outlet Białystok. Ponadto o około 70 proc. wzrósł poziom NOI.
Obecnie trwa ostatni etap przebudowy kompleksu, którego najemcami są takie marki jak: Carrefour, Media Expert, KiK, Action, Sinsay, TEDi, CCC, Takko, Maxi Zoo, Rossmann czy też Guess.
Dzięki rozpoznaniu potrzeb lokalnych konsumentów byliśmy w stanie zaoferować najemcom nowe, dopasowane do potencjału rynku możliwości. Jednocześnie ograniczyliśmy poziom kosztów operacyjnych związanych z funkcjonowaniem obiektu. Przygotowanie powierzchni skrojonych pod potrzeby najemców oraz uwzględniających między innymi preferencje i siłę zakupową lokalnych mieszkańców pozwala zoptymalizować najemcom zarówno format sklepu lub punktu usługowego, jak również ofertę, a to wprost przekłada się na wyniki sprzedażypowiedział: Robert Dudziński z Newgate Investment
Inne wiadomości o Wysockiego Park Handlowy
- Białostocki Outlet zostanie rozbudowany jeszcze w tym roku 2015-07-22 09:14:42
- Outlet w Białymstoku już dostępny dla mieszkańców miasta 2014-12-12 11:15:19
- Greenpoint otworzy swój salon w Outlet Białystok 2014-12-04 06:38:10
- W grudniu otwarcie Outlet Białystok 2014-11-07 07:04:27
-
Komentarze
Brak wpisów.