
Warszawa
Wiadomości
Wykonawcy kolejnych odcinków warszawskiego metra
W przetargu na realizację kolejnych odcinków drugiej linii warszawskiego metra - trzech stacji w kierunku zachodnim i trzech w kierunku północno-wschodnim, najtaniej swoje prace wyceniły firmy Gulermak i Astaldi, które zaproponowały oferty o łącznej wartości ponad 2,2 mld zł brutto.
Przetarg, który ogłoszony został w październiku ubiegłego roku, został podzielony na dwa zadania - pierwsze to odcinek w stronę zachodnią - od szlaku za stacją "Rondo Daszyńskiego", a drugi odcinek dotyczy trasy w kierunku północno-wschodnim za stacją "Dworzec Wileński".
Turecka firma Gulermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhut złożyła najtańszą ofertę w przypadku pierwszego zadania, która wyceniła swoją prace na 1,147 mld zł brutto, przy budżecie inwestora wynoszącym 1,684 mld zł brutto.
W drugim zadaniu najkorzystniejszą ofertę złożyła włoska firma Astaldi, która zaproponowała kwotę 1,066 mld zł brutto przy budżecie zamawiającego na poziomie 1,489 mld zł brutto.
Wykonawcy odcinków kolejnych odcinków metra w Warszawie zobowiązali się wykonać zadania w ciągu 38 miesięcy.
W kierunku zachodnim z Ronda Daszyńskiego wybudowane zostanie około 3,4 km podziemnej kolei. W kierunku północno-wschodnim z Dworca Wileńskiego powstanie około 3,1 km trasy.
Przetarg, który ogłoszony został w październiku ubiegłego roku, został podzielony na dwa zadania - pierwsze to odcinek w stronę zachodnią - od szlaku za stacją "Rondo Daszyńskiego", a drugi odcinek dotyczy trasy w kierunku północno-wschodnim za stacją "Dworzec Wileński".
Turecka firma Gulermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhut złożyła najtańszą ofertę w przypadku pierwszego zadania, która wyceniła swoją prace na 1,147 mld zł brutto, przy budżecie inwestora wynoszącym 1,684 mld zł brutto.
W drugim zadaniu najkorzystniejszą ofertę złożyła włoska firma Astaldi, która zaproponowała kwotę 1,066 mld zł brutto przy budżecie zamawiającego na poziomie 1,489 mld zł brutto.
Wykonawcy odcinków kolejnych odcinków metra w Warszawie zobowiązali się wykonać zadania w ciągu 38 miesięcy.
W kierunku zachodnim z Ronda Daszyńskiego wybudowane zostanie około 3,4 km podziemnej kolei. W kierunku północno-wschodnim z Dworca Wileńskiego powstanie około 3,1 km trasy.
Komentarze
Brak wpisów.