
Warszawa
Wiadomości
Warszawa: Jazda testowa metra na nowym odcinku linii M2
W uczestnictwie prezydenta Rafała Trzaskowskiego odbyła się jazda testowa pociągu na kolejnym budowanym odcinku nowej linii warszawskiego metra.
Coraz bliżej otwarcia dla warszawiaków bemowskiego odcinka metra. Ruszyły już jazdy testowe, a pierwszy pociąg wyjechał z eksploatowanej stacji C06 Ks. Janusza i przez bramę znajdującą się za torami odstawczymi, przejechał w kierunku Bemowa. Według zapowiedzi prezydenta Rafała Trzaskowskiego, najprawdopodobniej oficjalne otwarcie nastąpi w lipcu.
Próbne jazdy testowe na nowym odcinku metra mają na celu kontrolę poprawności działania wszystkich urządzeń znajdujących się w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię. Równolegle trwają prace wykończeniowe na stacjach. Stacje Ulrychów i Bemowo są właściwie gotowe - zamontowano już panele ścian zatorowych oraz kasetony sufitowe, a perony stacji nabrały już ostatecznego wyglądu.
Na styku Woli i Bemowa powstaje najkrótszy odcinek linii M2, który składa się z nieco ponad 2,5 km tuneli i dwóch stacji - C05 "Ulrychów" - położonej w ciągu ul. Górczewskiej i C04 "Bemowo" zlokalizowanej w pobliżu skrzyżowania ulic Górczewskiej i Powstańców Śląskich. Wykonawcą tej inwestycji jest konsorcjum firm Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (lider) i Astaldi S.p.A, który otrzyma za realizację zadania 960 mln zł.
Koszt budowy drugiego etapu pięciu stacji odcinka zachodniego i wschodnio-północnego wynosi 3,5 mld zł i został dofinansowany ze środków Unii Europejskiej na poziomie prawie 2 mld zł.
Coraz bliżej otwarcia dla warszawiaków bemowskiego odcinka metra. Ruszyły już jazdy testowe, a pierwszy pociąg wyjechał z eksploatowanej stacji C06 Ks. Janusza i przez bramę znajdującą się za torami odstawczymi, przejechał w kierunku Bemowa. Według zapowiedzi prezydenta Rafała Trzaskowskiego, najprawdopodobniej oficjalne otwarcie nastąpi w lipcu.
Próbne jazdy testowe na nowym odcinku metra mają na celu kontrolę poprawności działania wszystkich urządzeń znajdujących się w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię. Równolegle trwają prace wykończeniowe na stacjach. Stacje Ulrychów i Bemowo są właściwie gotowe - zamontowano już panele ścian zatorowych oraz kasetony sufitowe, a perony stacji nabrały już ostatecznego wyglądu.
Na styku Woli i Bemowa powstaje najkrótszy odcinek linii M2, który składa się z nieco ponad 2,5 km tuneli i dwóch stacji - C05 "Ulrychów" - położonej w ciągu ul. Górczewskiej i C04 "Bemowo" zlokalizowanej w pobliżu skrzyżowania ulic Górczewskiej i Powstańców Śląskich. Wykonawcą tej inwestycji jest konsorcjum firm Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (lider) i Astaldi S.p.A, który otrzyma za realizację zadania 960 mln zł.
Koszt budowy drugiego etapu pięciu stacji odcinka zachodniego i wschodnio-północnego wynosi 3,5 mld zł i został dofinansowany ze środków Unii Europejskiej na poziomie prawie 2 mld zł.
Komentarze
Brak wpisów.