
Warszawa
Wiadomości
Warsaw Trade Tower ze zmianami
W wieżowcu Warsaw Trade Tower zakończyła się modernizacja, w ramach której powstało m.in. nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrz. Budynek został niedawno również wyróżniony środowiskowym certyfikatem BREEAM.
Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT, w której udział wzięło ponad 1300 użytkowników biurowca. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych - zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni.
W ramach rebrandingu powstało nowoczesne lobby, które zyskało nowy wystrój i aranżację wnętrza. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element - fortepian. W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiła się jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona
w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory.
Na zewnątrz Warsaw Trade Tower stworzona została platforma dla food-trucków oraz infrastruktura rowerowa dla miłośników dwóch kółek. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.
Biurowiec zyskał również nowe pomieszczenia, w tym salę aktywności i relaksu, natomiast na 35. piętrze znajduje się przestrzeń konferencyjno-eventową. Powstała także nowa identyfikacja wizualna i nowoczesny logotyp.
Od niedawna wieżowiec Warsaw Trade Tower może pochwalić się środowiskowym certyfikatem BREEAM dla istniejących budynków na poziomie Very Good.
Warszawski budynek powstał w latach 1997-1999 przez koreański koncern Daewoo z przeznaczeniem na własny biurowiec firmy.
Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT, w której udział wzięło ponad 1300 użytkowników biurowca. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych - zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni.
W ramach rebrandingu powstało nowoczesne lobby, które zyskało nowy wystrój i aranżację wnętrza. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element - fortepian. W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiła się jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona
w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory.
Na zewnątrz Warsaw Trade Tower stworzona została platforma dla food-trucków oraz infrastruktura rowerowa dla miłośników dwóch kółek. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.
Biurowiec zyskał również nowe pomieszczenia, w tym salę aktywności i relaksu, natomiast na 35. piętrze znajduje się przestrzeń konferencyjno-eventową. Powstała także nowa identyfikacja wizualna i nowoczesny logotyp.
Od niedawna wieżowiec Warsaw Trade Tower może pochwalić się środowiskowym certyfikatem BREEAM dla istniejących budynków na poziomie Very Good.
Warszawski budynek powstał w latach 1997-1999 przez koreański koncern Daewoo z przeznaczeniem na własny biurowiec firmy.
Inne wiadomości o Warsaw Trade Tower
- Gigant networkingu biznesowego z kolejnym piętrem w wieżowcu przy Chłodnej 2023-03-09 08:59:26
- mFinanse zmienia biurowiec Warta Tower na ponad 200-metrowy wieżowiec w centrum Warszawy 2022-08-29 08:37:18
- Jedna z największych przebudów powierzchni biurowej w Warszawie. Zobacz nową siedzibę firmy Uniqa 2022-07-06 07:50:59
- Innowacyjne studio fitness australijskiej sieci w Warsaw Trade Tower 2022-01-21 10:10:06
-
Komentarze
Brak wpisów.