Miniaturka SkyLife

SkyLife
Warszawa, Jana Kazimierza 33

Mapa

Informacje

Dzielnica
Wola
Otaczające ulice
Jana Kazimierza
Kod pocztowy
01-248
Rodzaj struktury
Kompleks
Rodzaj zabudowy
średniowysoka
Funkcja główna
mieszkalny
Funkcja dodatkowa
handlowo-usługowy
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2015 lipiec
Zakończenie budowy
2018 listopad
Inwestor/deweloper
Nexity Polska

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
8
Lokale mieszkalne
540

Opis

SkyLife to ośmiokondygnacyjny zespół budynków mieszkalnych, który powstał w Warszawie w obrębie dzielnicy Wola, zlokalizowany jest przy ulicy Jana Kazimierza 33. Konstrukcja obiektów mieszkalnych ruszyła w lipcu 2015, a dobiegła końca w czwartym kwartale 2018 roku. Deweloperem gmachu jest Nexity Polska z Warszawy, spółka budowlana Budimex jest jego generalnym wykonawcą, natomiast biuro GiS Architekci odpowiada za projekt architektoniczny. W pobliżu budowane są osiedle Stacja Kazimierz, Osiedle Yana oraz osiedle Miasto Wola.

Informacje dodatkowe

  • inwestycja realizowana w czterech etapach i składa się z ośmiu budynków mieszkalnych zrealizowanych pod nazwami Space, Liberty, Future, Star, Atmosphere, Freedom, Concept i Sky
  • parter budynków został zagospodarowany pod pomieszczenia związane z handlem i usługami
  • zakończenie budowy pierwszego etapu zaplanowano na czwarty kwartał 2016 roku
Ostatnio zmodyfikowano 1990-01-01 00:00:00

Powiązane firmy

Forum opinii SkyLife


  • porażka
    Gość
    2016-09-23 19:04:11
    Cała ta inwestycja to jedno wielkie nie porozumienie w sąsiedztwie 3 betoniarni, w dodatku stosują nieuczciwą politykę kolejkową , Panie z biura obiecują jedno a robią drugie.

  • pokemon
    Gość
    2016-09-29 16:31:59
    Nie udało Ci się kupić mieszkania? czy o co chodzi?

  • Eva
    Gość
    2017-03-06 18:35:20
    Ten deweloper to porażka. Podpisujesz umowę i kontakt się urywa. Nie dość że wymyślają promocje których nie są w stanie zrealizować przez braki kadrowe, to wymyślają nowe zwyczaje, jak np. odbiór mieszkania rozłożony na dwa terminy odległe od siebie o około bagatela 30 dni. Zmiany lokatorskie? zapomnij kontakt z inżynierem raz na miesiąc jeśli oczywiście łaskawie odpisze na maila. Sprzedawcy obiecują gruszki na wierzbie - brać wszystko na piśmie. Regulaminu promocji do tej pory nie otrzymałam. Mieszkania tylko dla prawników biegłych w pismach do UOKiK. NIGDY WIĘCEJ

  • Piotrek sadowski
    Gość
    2017-08-16 09:15:41
    My kupiliśmy z żoną od nich mieszkanie w bardzo dobrej cenie i wszystko było w jak najlepszym porządku . Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji a kontakt z deweloperem bardzo dobry. Mieszkania bardzo fajnie , duży metraż w dobrej lokalizacji oraz cenie. Według mnie warto jeśli ktoś szuka mieszkania dla siebie.

  • Janko
    Użytkownik
    2017-10-25 12:07:09
    Ja również nie mam zastrzeżeń co do dewelopera. Wywiązali się z umowy i wszystkich uzgodnień, a kontakt bardzo miły i fachowy. Jeśli chodzi o ceny - załapaliśmy się na niższe koszty metrażu, gdyż zdecydowaliśmy się na zakup mieszkania jako jedni z pierwszych. Mogę polecić :) Więcej można wyczytać na ich stronie - http://nexity.pl/

  • henryy
    Gość
    2017-10-31 12:29:17
    Jeśli o mnie chodzi to nie mogę narzekać na kontakt z deweloperem, wywiązali się rzetelnie ze wszystkich punktów umowy, mieszkanie kupione szybko i bez żadnych problemów. Tylko czekać na koniec budowy :)

  • ja
    Gość
    2017-11-24 07:32:13
    ciasnota !

  • lolek123
    Użytkownik
    2018-05-22 10:33:00
    Moim zdaniem firma Nexity wykonała dobrą robotę. Mieszkania są nowoczesne i przestronne. Każdy członek mojej rodziny znalazł dla siebie odpowiednie miejsce. Jestem zadowolony zarówno z wykonania usługi jak również kontaktu z klientem.

  • drMOHalik
    Gość
    2018-07-27 11:08:49
    Tak bardzo profesjonalnie podchodzą w trakcie dokonywania zakupu mieszkania. Potem kontakt, słaby nikt nie odbiera telefonów. Sam odbiór to tragedia. Już nie jesteś miłym klientem właściwie to możesz spadać najwyżej zapłacą karę jak nie odbierzesz i tak zarobią, bo ceny poszły do góry to sprzedadzą przecież drożej z zyskiem. Na uzasadnienie nie przyjęcia usterek dostałem wyjaśnienie "jest zrobione zgodnie ze standardem" i tyle. To ja muszę się teraz dopominać aby dali mi podstawy do tego stwierdzenia, że drzwi nie są płaskie i że to jest standard.
    Przecież nawet nie robili oni tych drzwi. Słabe bardzo.

  • Nabywca mieszkania - Skylife.
    Gość
    2018-10-24 20:42:22
    Tragiczna posprzedażowa obsluga klienta. Przykładowo piony kanalizacyjne razem z wodnymi - oczywiście zgodnie z planem którego nie ma w umowie. Plan mieszkania nie uwzględnia tego faktu. Na etapie odbioru mieszkania obsługa jak za prlu...
    KLienta się szanuje cały czas a nie do czasu podpisania umowy. Pisma z pomyłkami, niepodpisane osobowo to normalne u tego "profesjonalisty" z Francji rodem.

  • dr MOHalik
    Gość
    2019-01-09 14:47:03
    W każdym pomieszczeniu mam pęknięcia na 2 metry. Nie grzeją w pełni, a jest zima. Nie wiem czy to wina dostawcy ciepła czy kogoś jeszcze. Na razie wiem, że zarządca nie ma jeszcze umowy na ciepło czyli i tak sprawa po stronie dewelopera.

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.