
Warszawa
Wiadomości
Rozbudowa Lotniska Chopina dobiega końca
Siedem tysięcy m3 betonu posłużyło do rozbudowy największego portu lotniczego w Polsce - warszawskiego Lotniska Chopina. Inwestycja właśnie dobiega końca.
Materiały Lafarge wykorzystano do budowy pirsu centralnego Terminalu 1 oraz pirsu południowego Terminalu 2. Pirs to jeden z głównych elementów każdego lotniska: jest przedłużeniem hali głównej. Od pirsu odchodzą kryte przejścia do samolotu, czyli tzw. rękawy. Łączna powierzchnia obu wybudowanych pirsów na warszawskim Okęciu wynosi ponad 18 tys. m2. Na potrzeby ich rozbudowy Lafarge dostarczył 3 różne rodzaje betonu: drogowo-mostowy, posadzkowy i konstrukcyjny.
Dzięki tej rozbudowie port lotniczy na Okęciu będzie dysponował 27 rękawami łączącymi terminal z samolotami i 45 bramkami
w hali odlotów.
Materiały Lafarge wykorzystano do budowy pirsu centralnego Terminalu 1 oraz pirsu południowego Terminalu 2. Pirs to jeden z głównych elementów każdego lotniska: jest przedłużeniem hali głównej. Od pirsu odchodzą kryte przejścia do samolotu, czyli tzw. rękawy. Łączna powierzchnia obu wybudowanych pirsów na warszawskim Okęciu wynosi ponad 18 tys. m2. Na potrzeby ich rozbudowy Lafarge dostarczył 3 różne rodzaje betonu: drogowo-mostowy, posadzkowy i konstrukcyjny.
Dzięki tej rozbudowie port lotniczy na Okęciu będzie dysponował 27 rękawami łączącymi terminal z samolotami i 45 bramkami
w hali odlotów.
Inne wiadomości o Port lotniczy Warszawa-Okęcie, Lafarge Kruszywa i Beton
- Największy port lotniczy w Polsce zostanie rozbudowany. Jest harmonogram inwestycji 2024-09-16 06:48:13
- Ogromna rozbudowa Lotniska Chopina. Obsłuży 30 mln pasażerów rocznie 2024-04-30 06:40:10
- Zakończyły się prace modernizacyjne na warszawskim lotnisku 2015-05-21 05:32:07
- Inwestycja na 700 mieszkań w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Brdy. Wyjątkowy projekt w Bydgoszczy 2023-03-13 08:23:31
Komentarze
Brak wpisów.