
Warszawa
Wiadomości
Otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. Lista najemców robi wrażenie
Już tylko tydzień pozostał do otwarcia najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. 30 marca będzie można zrobić ponownie zakupy w galerii Promenada, która przeszła gruntowną modernizację i renowację.
Dobiegają końca prace modernizacyjne w centrum handlowym Promenada, które znajduje się przy ulicy Ostrobramskiej 75C w dzielnicy Praga Południe w Warszawie. Najnowocześniejszy, wielofunkcyjny kompleks handlowy oferuje 63 000 metrów kwadratowych powierzchni do wynajęcia, która oddana zostanie ponownie do użytku 30 marca br. Jeszcze przed rozpoczęciem prac renowacyjnych, obiekt został skomercjalizowany w 80 proc.
Zmodernizowana powierzchnia centrum handlowego Promenada przyciągnęła najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Już za tydzień otwarty zostanie m.in. dwupoziomowy, najnowszy koncept sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 mkw. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy. Lista najemców galerii składa się także z niemiecko-szwedzkiego brandu - Marc O’ Polo. Jest to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady.

Do grona najemców centrum handlowego należą także marki, które nie były wcześniej obecne w Promenadzie, w tym m.in. Homla czy salony Tezenis, Digel, Lovisa oraz Jubitom. Jeszcze pod koniec 2022 roku ofertę obiektu wzmocniły takie marki jak pierwszy w Warszawie salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy w kraju, dwupoziomowy sklep Intersport w formacie 2.0. Niebawem marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, a listę najemców tworzyć będą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco.
Promenada po zakończeniu prac adaptacyjnych zaoferuje 150 sklepów i punktów handlowo-usługowych, w w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Sektor health & beauty reprezentowały będą takie marki jak Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm. Przestrzeń gastronomiczna to nowoczesny food court Republika Smaku.
Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.
Dobiegają końca prace modernizacyjne w centrum handlowym Promenada, które znajduje się przy ulicy Ostrobramskiej 75C w dzielnicy Praga Południe w Warszawie. Najnowocześniejszy, wielofunkcyjny kompleks handlowy oferuje 63 000 metrów kwadratowych powierzchni do wynajęcia, która oddana zostanie ponownie do użytku 30 marca br. Jeszcze przed rozpoczęciem prac renowacyjnych, obiekt został skomercjalizowany w 80 proc.
Znane sklepy i marki, a także absolutne debiuty w Promenadzie
Zmodernizowana powierzchnia centrum handlowego Promenada przyciągnęła najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Już za tydzień otwarty zostanie m.in. dwupoziomowy, najnowszy koncept sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 mkw. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy. Lista najemców galerii składa się także z niemiecko-szwedzkiego brandu - Marc O’ Polo. Jest to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady.

Do grona najemców centrum handlowego należą także marki, które nie były wcześniej obecne w Promenadzie, w tym m.in. Homla czy salony Tezenis, Digel, Lovisa oraz Jubitom. Jeszcze pod koniec 2022 roku ofertę obiektu wzmocniły takie marki jak pierwszy w Warszawie salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy w kraju, dwupoziomowy sklep Intersport w formacie 2.0. Niebawem marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, a listę najemców tworzyć będą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco.
Promenada po zakończeniu prac adaptacyjnych zaoferuje 150 sklepów i punktów handlowo-usługowych, w w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Sektor health & beauty reprezentowały będą takie marki jak Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm. Przestrzeń gastronomiczna to nowoczesny food court Republika Smaku.
Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.
Inne wiadomości o Atrium Promenada
- Otwarcie Atrium Promenada. Jakie nowe sklepy pojawiły się w rozbudowanej galerii? 2023-03-30 12:29:15
- Gotowa druga część rozbudowy Atrium Promenady w Warszawie 2016-10-06 14:09:11
- Atrium Promenada - niebawem otwarcie nowej powierzchni 2016-03-01 13:19:14
- Warszawska Promenada zostanie rozbudowana 2015-05-05 15:25:20
Za co
Gość
Fagas
Gość
Sic
Gość
Kptan26
Gość
moni
Gość
Klient
Gość
Jerzy
Gość
A miliona "fachowcow" typu: socjolog, politolog, archeologów, psycholog itd nikomu nie potrzeba.
Jula
Gość
Pandc
Gość
Max
Gość
CC
Gość
ups
Gość
Serio?
Gość
Ja
Gość
ElPolako
Gość
Remontowali tylko jedno skrzydło, przy kinie dalej jest syf i lata 90, to nie była żadna modernizacja na szeroką skalę, tylko odświeżenie części obiektu.
Anna
Gość
Dale
Gość
Kobietka
Gość
Cypisek
Gość
Meg
Gość
Max
Gość
Pert
Gość
Maja
Gość
Irek
Gość
Wennoi
Gość
Ok xd
Gość
Luiza
Gość
Mika
Gość