Nowoczesne ekrany na Stadionie Narodowym. Znamy cenę

W poniedziałek minął termin składania ofert w przetargu na dostarczenie ekranów, które zawisną nad murawą Stadionu Narodowego. Napłynęło siedem ofert - najtańsza opiewa na kwotę 2 mln 257 tys. zł brutto.

Narodowe Centrum Sportu ogłosiło przetarg na dostarczenie czterech ekranów LED w maju. Do przetargu przystąpiło siedem firm. Najtańszą ofertę przedstawiła zielonogórska spółka Optarget. Za dostarczenie i uruchomienie zewnętrznych ekranów LED dla stadionu chce 2 mln 257 tys. zł brutto. Najwięcej za ekrany zażądała firma Trias - ponad 7 mln zł.

Narodowe Centrum Sportu poinformowało, że jedynym kryterium wyboru jest cena brutto za realizację zamówienia, ale najpierw komisja przetargowa musi ocenić prawidłowość złożonych ofert. Pozostali oferenci będą mieli 10 dni na ewentualne odwołanie. Jeśli nie będzie żadnych protestów, będzie można podpisać umowę z wykonawcą.

Cztery ekrany zawisną 50 metrów nad murawą boiska na iglicy spinającej liny podtrzymujące dach stadionu. Będą mieć wymiary 6 na 9 metrów.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.