
Warszawa
Wiadomości
Jazdy testowe na kolejnych odcinkach drugiej linii metra warszawskiego. Budowa 3 ostatnich stacji na finiszu
Trwają jazdy testowe na kolejnych powstających odcinkach drugiej linii metra warszawskiego. Dwa pociągi przejechały w kierunku Bródna. Budowa linii M2 na tych odcinkach zakończy się w sierpniu, a pierwsze kursy z pasażerami już jesienią.
Ruszyły jazdy testowe na kolejnych odcinkach linii M2 - na stacje Zacisze, Kondratowicza i Bródno. Specjalne pociągi poruszają się między stacją C19 Zacisze a komorą odstawczą za stacją C21 Bródno. Testy takie mają na celu kontrolę poprawności działania wszystkich urządzeń w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię.
Pierwsze dwa pociągi wyjechały już z gotowej stacji C18 Trocka i przez bramę znajdującą się za torami odstawczymi przejechały w kierunku Bródna.
Oprócz jazd testowych trwają również ostatnie prace wykończeniowe na stacjach, gdzie zamontowano już m.in. panele ścian zatorowych z grafikami Piotra Młodożeńca oraz kasetony sufitowe. Perony trzech stacji drugiej linii metra na Bródnie nabrały ostatecznego wyglądu, a ostateczny kształt zyskały także wejścia do stacji oraz pawilony wind
Prace budowlano-wykończeniowe zakończą się jeszcze w tym miesiącu, a jesienią pierwsi pasażerowie będą mogli korzystać z nowych odcinków warszawskiego metra. Inwestycja powstaje dzięki dofinansowaniu unijnego.
Ruszyły jazdy testowe na kolejnych odcinkach linii M2 - na stacje Zacisze, Kondratowicza i Bródno. Specjalne pociągi poruszają się między stacją C19 Zacisze a komorą odstawczą za stacją C21 Bródno. Testy takie mają na celu kontrolę poprawności działania wszystkich urządzeń w nowych tunelach i na stacjach oraz ich współdziałanie z systemami pokładowymi pociągów obsługujących linię.
Pierwsze dwa pociągi wyjechały już z gotowej stacji C18 Trocka i przez bramę znajdującą się za torami odstawczymi przejechały w kierunku Bródna.
Oprócz jazd testowych trwają również ostatnie prace wykończeniowe na stacjach, gdzie zamontowano już m.in. panele ścian zatorowych z grafikami Piotra Młodożeńca oraz kasetony sufitowe. Perony trzech stacji drugiej linii metra na Bródnie nabrały ostatecznego wyglądu, a ostateczny kształt zyskały także wejścia do stacji oraz pawilony wind
Prace budowlano-wykończeniowe zakończą się jeszcze w tym miesiącu, a jesienią pierwsi pasażerowie będą mogli korzystać z nowych odcinków warszawskiego metra. Inwestycja powstaje dzięki dofinansowaniu unijnego.
Komentarze
Brak wpisów.