Factory Ursus: największe warszawskie centrum outlet już otwarte


2015.09.17
Autor: Urbanity.pl
Factory Ursus po rozbudowie zostało otwarte dla klientów. Centrum outlet, należące do Grupy Neinver, zyskało nowe przestrzenie handlowe, parking podziemny, nowe grono najemców i wysokie eko-standardy.

Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce. Po rozbudowie, trwającej od czerwca ubiegłego roku, działa w nim ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik
czy Restauracja Sphinx.

Oferta całego centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).

W nowej części centrum outlet dominuje naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są lepiej widoczne. Powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 6 000 mkw - z dotychczasowych 13 700 mkw do 20 000 mkw.

Do końca przyszłego roku Factory Ursus zostanie połączone z Bemowem dwupasmową ul. Nowolazurową. Otwarcie nowego docinka drogi S8 przyniosło też łatwe i szybkie połączenie z podwarszawskimi Jankami. Dla klientów zbudowane zostały dwa parkingi - podziemny i naziemny dwukrotnie zwiększając liczbę miejsc dla samochodów do prawie 900.

W największym warszawskim centrum outlet zadbano też o wysokie standardy ekologiczne. Wszystkie zastosowane technologie pozwolą zaoszczędzić w ciągu pięciu lat nawet ok. 250 MWh energii.

Nowa część centrum FACTORY Ursus ma duże świetliki. Pozwolą one na doświetlenie centrum naturalnym światłem dziennym. Jednocześnie zastosowane w 100% powierzchni publicznych (pasaż, garaż, parking) energooszczędne źródła światła w technologii LED pozwolą na lepszą ekspozycję witryn sklepowych, a użytkownikowi zapewnią oszczędności w zużyciu energii


- mówi Cezary Kopij, projekt manager Neinver.

Inne wiadomości o Factory Warszawa Ursus

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.