
Warszawa
Wiadomości
Co słychać na budowie ostatniego odcinka drugiej linii warszawskiego metra?
Powstaje ostatni odcinek linii M2 o długości blisko 4 km, składający się z trzech stacji wraz z zapleczem w postaci Stacji Techniczno-Postojowej Karolin. Dobiega końca najbardziej uciążliwy etap dla mieszkańców sąsiadujących z budową.
Ostatni odcinek linii M2 to trzy stacje , a jego długość wynosi ma prawie 4 km. Stacja C3 Lazurowa mieści się po południowo-wschodniej stronie skrzyżowania Lazurowej i Górczewskiej. Stacja C2 Chrzanów zlokalizowana będzie pod ulicą Rayskiego, w rejonie skrzyżowania z Szeligowską, natomiast stacja C1 Karolin zaprojektowana została pod ul. Sochaczewską, po północnej stronie skrzyżowania z Połczyńską.
W niedalekiej odległości od niej znajduje się Stacja Techniczno-Postojowa Karolin, której teren coraz bardziej przypomina zaplecze techniczne linii M2. Na budynkach hal elektrowozowni i obiektach administracyjnych pojawiły się już elewacje, a wewnątrz trwa stawianie ścian działowych.
Teren Stacji Techniczno-Postojowej Karolin, fot. UM Warszawa
Na stacjach ostatniego odcinka prowadzone są roboty konstrukcyjne. Jeszcze przed zbliżającymi się wakacjami ma rozpocząć się łącznie dwóch części stacji Karolin, gdzie prace obecnie odbywają się na poziomie -2, czyli płyty dennej.
Powoli dobiega końca realizacja na dwóch stacjach: Lazurowej i Karolin, który jest najbardziej uciążliwym etapem dla mieszkańców sąsiadujących z budową. Tutaj większość prac przeniosła się pod ziemię, a na Chrzanowie za kilka tygodni również większość robót przeniesie się pod wylewaną właśnie płytę stropową.
Ostatni odcinek linii M2 to trzy stacje , a jego długość wynosi ma prawie 4 km. Stacja C3 Lazurowa mieści się po południowo-wschodniej stronie skrzyżowania Lazurowej i Górczewskiej. Stacja C2 Chrzanów zlokalizowana będzie pod ulicą Rayskiego, w rejonie skrzyżowania z Szeligowską, natomiast stacja C1 Karolin zaprojektowana została pod ul. Sochaczewską, po północnej stronie skrzyżowania z Połczyńską.
W niedalekiej odległości od niej znajduje się Stacja Techniczno-Postojowa Karolin, której teren coraz bardziej przypomina zaplecze techniczne linii M2. Na budynkach hal elektrowozowni i obiektach administracyjnych pojawiły się już elewacje, a wewnątrz trwa stawianie ścian działowych.
Teren Stacji Techniczno-Postojowej Karolin, fot. UM Warszawa
Na stacjach ostatniego odcinka prowadzone są roboty konstrukcyjne. Jeszcze przed zbliżającymi się wakacjami ma rozpocząć się łącznie dwóch części stacji Karolin, gdzie prace obecnie odbywają się na poziomie -2, czyli płyty dennej.
Powoli dobiega końca realizacja na dwóch stacjach: Lazurowej i Karolin, który jest najbardziej uciążliwym etapem dla mieszkańców sąsiadujących z budową. Tutaj większość prac przeniosła się pod ziemię, a na Chrzanowie za kilka tygodni również większość robót przeniesie się pod wylewaną właśnie płytę stropową.
Komentarze
Brak wpisów.