
lubelskie
Wiadomości
Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej będzie miała drugą nitkę
Najkorzystniejszą ofertę w przetargu na projekt i budowę drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej złożyła firma Polaqua, która zaproponowała nieco ponad 180 mln zł.
Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej znajduje się w ciągu drogi ekspresowej S19 i realizowana będzie w systemie Projektuj i buduj w ramach rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych. Pozytywnym wynikiem zakończyła się standardowa kontrola przetargu, w którym złożonych zostało sześć ofert.
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Polaqua na kwotę 183 443 924,46 zł z terminem 36 miesięcy na realizację zadania.
Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej powstała w 2011 roku i stanowiła pierwszą trasę ekspresową w województwie lubelskim. Jednojezdniowa droga została zaprojektowana z myślą o późniejszej dobudowie drugiej nitki. Nowa, prawa jezdnia będzie miała 7,8 km długości, na której powstaną mosty i wiadukty.
Budowa dwujezdniowej drogi ekspresowej S19 od granicy woj. lubelskiego i mazowieckiego do Lublina podzielona została na sześć odcinków o łącznej długości ok. 100 km.
Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej znajduje się w ciągu drogi ekspresowej S19 i realizowana będzie w systemie Projektuj i buduj w ramach rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych. Pozytywnym wynikiem zakończyła się standardowa kontrola przetargu, w którym złożonych zostało sześć ofert.
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Polaqua na kwotę 183 443 924,46 zł z terminem 36 miesięcy na realizację zadania.
Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej powstała w 2011 roku i stanowiła pierwszą trasę ekspresową w województwie lubelskim. Jednojezdniowa droga została zaprojektowana z myślą o późniejszej dobudowie drugiej nitki. Nowa, prawa jezdnia będzie miała 7,8 km długości, na której powstaną mosty i wiadukty.
Budowa dwujezdniowej drogi ekspresowej S19 od granicy woj. lubelskiego i mazowieckiego do Lublina podzielona została na sześć odcinków o łącznej długości ok. 100 km.
Komentarze
Brak wpisów.