
Bełchatów
Wiadomości
Galeria Olimpia w Bełchatowie z nowymi sklepami. Poszerza się oferta handlowo-gastronomiczna
Do grona najemców największego obiektu handlowego w Bełchatowie dołączyły nowe marki. Oferta Galerii Olimpia poszerzyła się o sklepy Tatuum, Quiosque oraz Crazy Bubble. Ponadto w ostatnim czasie przedłużone zostały umowy najmu z dotychczasowymi najemcami.
Do zarządzanej przez EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie dołączyły dwie nowe marki modowe: Tatuum i Quiosque oraz punkt gastronomiczny Crazy Bubble. Nowi najemcy centrum handlowego zajęli łącznie prawie 300 mkw. powierzchni.
TATUUM jest polską marką stworzoną w 1997 roku, która oferuje ubrania o wysokiej jakości materiałów z autorskimi wzorami. Salon ma powierzchnię 82 mkw. Drugi z nowych najemców to Quiosque, który od prawie 30 lat pomaga kobietom odnaleźć dopasowane do ich indywidualnych potrzeb stylizacje. W swojej ofercie stawia przede wszystkim na oryginalność i funkcjonalność proponowanych ubrań. Quiosque w Galerii Olimpia zajęła sklep o powierzchni 150 mkw.
Oferta gastronomiczna bełchatowskiej galerii została poszerzona o największą sieć bubble tea w Polsce. Oferta Crazy Bubble składa się z mieszanki herbat wraz z owocowymi sokami i tajwańskimi dodatkami. W menu znajdują się również napoje na bazie mleka oraz kawy. Punkt zajął powierzchnię 63 mkw.
W ostatnim czasie zostały także przedłużone umowy najmu z działającymi już w Galerii Olimpia sklepami, w tym m.in. Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).
Galeria Olimpia to kompleks handlowy o całkowitej powierzchni około 43 tys. mkw., na której znajduje się prawie 70 sklepów, w tym takie marki jak: H&M, New Yorker, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, 4F, Adidas, Douglas, Rossmann, czy Empik. Kierowcy mają do dyspozycji łącznie 1050 miejsc postojowych.
Do zarządzanej przez EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie dołączyły dwie nowe marki modowe: Tatuum i Quiosque oraz punkt gastronomiczny Crazy Bubble. Nowi najemcy centrum handlowego zajęli łącznie prawie 300 mkw. powierzchni.
TATUUM jest polską marką stworzoną w 1997 roku, która oferuje ubrania o wysokiej jakości materiałów z autorskimi wzorami. Salon ma powierzchnię 82 mkw. Drugi z nowych najemców to Quiosque, który od prawie 30 lat pomaga kobietom odnaleźć dopasowane do ich indywidualnych potrzeb stylizacje. W swojej ofercie stawia przede wszystkim na oryginalność i funkcjonalność proponowanych ubrań. Quiosque w Galerii Olimpia zajęła sklep o powierzchni 150 mkw.
Oferta gastronomiczna bełchatowskiej galerii została poszerzona o największą sieć bubble tea w Polsce. Oferta Crazy Bubble składa się z mieszanki herbat wraz z owocowymi sokami i tajwańskimi dodatkami. W menu znajdują się również napoje na bazie mleka oraz kawy. Punkt zajął powierzchnię 63 mkw.
W ostatnim czasie zostały także przedłużone umowy najmu z działającymi już w Galerii Olimpia sklepami, w tym m.in. Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).
Galeria Olimpia to kompleks handlowy o całkowitej powierzchni około 43 tys. mkw., na której znajduje się prawie 70 sklepów, w tym takie marki jak: H&M, New Yorker, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, 4F, Adidas, Douglas, Rossmann, czy Empik. Kierowcy mają do dyspozycji łącznie 1050 miejsc postojowych.
Inne wiadomości o Galeria Olimpia
- Otwarcie galerii, której budowa rozpoczęła się w 2011 roku 2023-04-11 07:30:17
- Carrefour zastąpi Tesco w Galerii Olimpia w Bełchatowie 2020-03-06 09:47:52
- Echo planuje rozbudowę Galerii Olimpia w Bełchatowie 2017-05-23 11:19:29
- Nowe marki w bełchatowskiej Galerii Olimpia 2014-02-14 09:54:43
Komentarze
Brak wpisów.