Galeria Olimpia w Bełchatowie z nowymi sklepami. Poszerza się oferta handlowo-gastronomiczna


2022.12.09
Autor: Bartosz Motorek
Do grona najemców największego obiektu handlowego w Bełchatowie dołączyły nowe marki. Oferta Galerii Olimpia poszerzyła się o sklepy Tatuum, Quiosque oraz Crazy Bubble. Ponadto w ostatnim czasie przedłużone zostały umowy najmu z dotychczasowymi najemcami.

Do zarządzanej przez EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie dołączyły dwie nowe marki modowe: Tatuum i Quiosque oraz punkt gastronomiczny Crazy Bubble. Nowi najemcy centrum handlowego zajęli łącznie prawie 300 mkw. powierzchni.

TATUUM jest polską marką stworzoną w 1997 roku, która oferuje ubrania o wysokiej jakości materiałów z autorskimi wzorami. Salon ma powierzchnię 82 mkw. Drugi z nowych najemców to Quiosque, który od prawie 30 lat pomaga kobietom odnaleźć dopasowane do ich indywidualnych potrzeb stylizacje. W swojej ofercie stawia przede wszystkim na oryginalność i funkcjonalność proponowanych ubrań. Quiosque w Galerii Olimpia zajęła sklep o powierzchni 150 mkw.

Oferta gastronomiczna bełchatowskiej galerii została poszerzona o największą sieć bubble tea w Polsce. Oferta Crazy Bubble składa się z mieszanki herbat wraz z owocowymi sokami i tajwańskimi dodatkami. W menu znajdują się również napoje na bazie mleka oraz kawy. Punkt zajął powierzchnię 63 mkw.

W ostatnim czasie zostały także przedłużone umowy najmu z działającymi już w Galerii Olimpia sklepami, w tym m.in. Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).

Galeria Olimpia to kompleks handlowy o całkowitej powierzchni około 43 tys. mkw., na której znajduje się prawie 70 sklepów, w tym takie marki jak: H&M, New Yorker, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, 4F, Adidas, Douglas, Rossmann, czy Empik. Kierowcy mają do dyspozycji łącznie 1050 miejsc postojowych.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.