Fort Mokotów - unikatowe miejsce na mapie Warszawy w nowej odsłonie
Ostatni rok był dla zrewitalizowanego Fortu Mokotów czasem dużych zmian. Industrialny charakter tego miejsca przyciąga mieszkańców Warszawy, a nowa koncepcja wizualna i przestrzeń eventowa mają na celu poszerzenie oferty kompleksu.
Fort Mokotów jest unikatowym miejscem na mapie Warszawy, które łączy historię z nowoczesnością. Są cztery hektary przestrzeni z terenami rekreacyjnymi, restauracjami, biurami, przestrzeniami eventowymi, pracowniami oraz galerią, w której znajduje się Instytut Fotografii Fort fundacja sztuk wizualnych. Właścicielem jest White Stone Development.
W ostatnim roku zaszły kolejne zmiany. W ramach inwestycji odświeżony został branding, pojawił się czytelny wayfinding, nowa przestrzeń eventowa B’Fort, a także klimatyczna restauracja Gardens by Fort. Nową koncepcję wizualną przygotowało Studio Syfon. Nowy logotyp Fortu, a w szczególności jego sygnet, pozwolił na stworzenie identyfikacji kolejnych marek (sub-brandów) związanych z inwestycją. W tej samej konwencji utrzymane są zatem koncepty wizualne dla Instytutu Fotografii Fort, czy przestrzeni eventowej B’Fort.
W nowym, przeszklonym budynku B’Fort, utrzymanym w industrialnym stylu, znalazła się przestrzeń eventowa o powierzchni 360 mkw. W zeszłym roku otwarta została ponadto restauracja Gardens by Fort z kuchnią międzynarodową, dwie sale restauracyjne – główna oraz VIP, a także taras i ogród.
Poza Gardens by Fort na terenie Fortu Mokotów działają również restauracje: Żywa Kuchnia oraz Schodki na Lato. Natomiast szeroką ofertę eventową tworzą Studio Pół na Pół, Srudio Jedna Trzecia oraz Mokoto Events.
Fort Mokotów jest unikatowym miejscem na mapie Warszawy, które łączy historię z nowoczesnością. Są cztery hektary przestrzeni z terenami rekreacyjnymi, restauracjami, biurami, przestrzeniami eventowymi, pracowniami oraz galerią, w której znajduje się Instytut Fotografii Fort fundacja sztuk wizualnych. Właścicielem jest White Stone Development.
W ostatnim roku zaszły kolejne zmiany. W ramach inwestycji odświeżony został branding, pojawił się czytelny wayfinding, nowa przestrzeń eventowa B’Fort, a także klimatyczna restauracja Gardens by Fort. Nową koncepcję wizualną przygotowało Studio Syfon. Nowy logotyp Fortu, a w szczególności jego sygnet, pozwolił na stworzenie identyfikacji kolejnych marek (sub-brandów) związanych z inwestycją. W tej samej konwencji utrzymane są zatem koncepty wizualne dla Instytutu Fotografii Fort, czy przestrzeni eventowej B’Fort.
W nowym, przeszklonym budynku B’Fort, utrzymanym w industrialnym stylu, znalazła się przestrzeń eventowa o powierzchni 360 mkw. W zeszłym roku otwarta została ponadto restauracja Gardens by Fort z kuchnią międzynarodową, dwie sale restauracyjne – główna oraz VIP, a także taras i ogród.
Poza Gardens by Fort na terenie Fortu Mokotów działają również restauracje: Żywa Kuchnia oraz Schodki na Lato. Natomiast szeroką ofertę eventową tworzą Studio Pół na Pół, Srudio Jedna Trzecia oraz Mokoto Events.
Komentarze
Brak wpisów.