Długołęka
Wiadomości
Pod Wrocławiem powstanie duży magazyn dla sieci Media Expert
W Długołęce, tuż przy trasie ekspresowej S8, powstanie nowoczesny obiekt logistyczny o powierzchni 14 500 mkw., dla sieci Media Expert. Inwestycja, przygotowywana przez firmę deweloperską INWI, zostanie oddana do użytku w 2026 roku.
Projekt realizowany jest w formule Build-To-Own, co pozwala inwestorowi na pełne dostosowanie układu, parametrów technicznych i standardu wykończenia do własnych potrzeb. Lokalizacja inwestycji pozwoli na sprawny dostęp do głównych korytarzy transportowych łączących Wrocław z Łodzią, Warszawą i Białymstokiem.
Jak podkreśla Michał Mystkowski, rzecznik prasowy TERG S.A. (właściciela marki Media Expert), inwestycja jest częścią strategii logistycznej zakładającej większą elastyczność łańcucha dostaw i skrócenie czasu dostawy do klientów w różnych regionach kraju. - Wrocław stanowi kluczowy punkt na mapie naszych operacji - zaznacza przedstawiciel spółki.
Zdaniem Małgorzaty Gaul, Development Director w INWI, trend odchodzenia od wielkopowierzchniowych parków magazynowych na rzecz mniejszych, dedykowanych obiektów w pobliżu miast staje się coraz bardziej widoczny. Bliskość dużych aglomeracji ułatwia rekrutację pracowników, dostęp do rynków zbytu i wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
INWI odpowiada za kompleksowe przygotowanie inwestycji - od pozyskania odpowiedniego terenu, przez uzyskanie pozwoleń i koordynację procesu projektowego, po negocjacje z dostawcami mediów. Nowy magazyn we Wrocławiu jest jednym z dziewięciu aktywnych projektów przemysłowo-magazynowych spółki w Polsce, których łączna powierzchnia przekracza 270 000 mkw.
Projekt realizowany jest w formule Build-To-Own, co pozwala inwestorowi na pełne dostosowanie układu, parametrów technicznych i standardu wykończenia do własnych potrzeb. Lokalizacja inwestycji pozwoli na sprawny dostęp do głównych korytarzy transportowych łączących Wrocław z Łodzią, Warszawą i Białymstokiem.
Jak podkreśla Michał Mystkowski, rzecznik prasowy TERG S.A. (właściciela marki Media Expert), inwestycja jest częścią strategii logistycznej zakładającej większą elastyczność łańcucha dostaw i skrócenie czasu dostawy do klientów w różnych regionach kraju. - Wrocław stanowi kluczowy punkt na mapie naszych operacji - zaznacza przedstawiciel spółki.
Zdaniem Małgorzaty Gaul, Development Director w INWI, trend odchodzenia od wielkopowierzchniowych parków magazynowych na rzecz mniejszych, dedykowanych obiektów w pobliżu miast staje się coraz bardziej widoczny. Bliskość dużych aglomeracji ułatwia rekrutację pracowników, dostęp do rynków zbytu i wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
INWI odpowiada za kompleksowe przygotowanie inwestycji - od pozyskania odpowiedniego terenu, przez uzyskanie pozwoleń i koordynację procesu projektowego, po negocjacje z dostawcami mediów. Nowy magazyn we Wrocławiu jest jednym z dziewięciu aktywnych projektów przemysłowo-magazynowych spółki w Polsce, których łączna powierzchnia przekracza 270 000 mkw.
Komentarze
Brak wpisów.