Centrum operacyjne Voice Contact Center w historycznej kamienicy w Lublinie

2021.02.24

nowoczesne centrum operacyjne firmy Voice Contact Center w Lublinie zostało powiększone o kolejną przestrzeń na czterech poziomach zabytkowej, XIX-wiecznej kamienicy.

Voice Contact Center jest firmą, która oferuje usługi i rozwiązania z obszaru customer experience. W październiku otwarte zostało centrum operacyjne spółki na czterech poziomach zabytkowej o powierzchni 775 mkw., XIX-wiecznej kamienicy mieszczącej się przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie.

Teraz firma odebrała kolejne 800 mkw. powierzchni biurowej w obiekcie i łącznie zajmuje w lubelskiej kamienicy należącej do Real Management S.A., prawie 1 600 mkw.

Kamienica przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie oferuje łącznie około 1 750 mkw. powierzchni biurowo-usługowej na trzech naziemnych kondygnacjach. Przestrzeń biurowa została zagospodarowana na parterze oraz 1 i 2 piętrze. Natomiast poziom -1 to centrum szkoleniowe z salą konferencyjną, salką treningową, salą fitness, strefa relaksu oraz 100-metrowa kuchnia z jadalnią. Z przodu budynku znajdują się lokale handlowe i usługowe.

Lubelska kamienica została całkowicie odnowiona w 2012 roku, a w 2020 gruntownie wyremontowana. W obiekcie przy Krakowskim Przedmieściu 34 wolny jest jeszcze lokal o powierzchni 111 mkw. przeznaczony pod kawiarnie, lekką gastronomię lub lokal usługowo-handlowy.

Źródło: Urbanity.pl

Inne wiadomości o Krakowskie Przedmieście 34

Komentarze


  • GOŚĆ
    Gość
    2021-02-25 09:06:03
    A tak po naszemu czym ta firma się zajmuje?

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.