Rusza rozbudowa CH Rywal w Białej Podlaskiej


2013.08.01
Autor: mat.pras/Urbanity.pl
Centrum Handlowe Rywal w Białej Podlaskiej doczekało się ponownej rozbudowy. Właściciel obiektu - Real Estate inwestorbp (dawniej Biuro Prawno-Finansowe Inwestor), poinformował właśnie o wyborze generalnego wykonawcy - firmy Polbud.

Pozwolenie na budowę deweloper otrzymał w już kwietniu. Prace budowlane rozpoczynają się z początkiem sierpnia, a ich zakończenie inwestor zaplanował na pierwszy kwartał 2014 roku.

W pierwszej fazie zostanie wykonany wykop szerokoprzestrzenny, przełożenie sieci gazowej i wodociągowej, wykonanie przyłącza energetycznego, a następnie montaż żurawi budowlanych oraz pierwsze prace betonowe na poziomie -1. Do końca 2013 roku wykonywane będą kolejne piętra, nastąpi obsypanie budynku, wymurowane zostaną ściany zewnętrzne oraz zamontowane fasady aluminiowe


- planuje Piotr Bednarek, Prezes Zarządu Polbud.

CH Rywal, ulokowany w ścisłym centrum Białej Podlaskiej to najdłużej funkcjonujący obiekt Real Estate inwestorbp. Nowa część zwiększy powierzchnię centrum do 25 tyś. m.kw. i podobnie, jak już istniejący obiekt będzie posiadała trzy kondygnacje. Na poziomie zero przewidziany jest dodatkowy parking na 89 miejsc (łącznie obiekt będzie posiadał 180 miejsc parkingowych). Deweloper sfinalizował już umowę z marką H&M na dwukondygnacyjny salon o powierzchni 1400 m.kw, Drogerią Natura na lokal o powierzchni 413 m.kw oraz sklepem dziecięcym Świat Zabawek. Z innymi markami deklaruje daleko posunięte rozmowy negocjacyjne i finalizowanie umów. Większość mieszkańców oczekuje także multipleksu kinowego, który zostanie umiejscowiony w antresoli na poziomie pierwszym.

To nie koniec naszych działań inwestycyjnych na tym terenie. W Białej Podlaskiej zrealizujemy także plan budowy kolejnego obiektu handlowego, odrębnego z parkingiem na ok 100 miejsc, zlokalizowanego przy ul. Narutowicza, vis-a-vis obecnego budynku CH Rywal. Tu rozpoczęcie prac zaplanowaliśmy na pierwszy kwartał 2014 roku, a otwarcie na wiosnę 2015 roku. Wydaje się, że w przeciągu najbliższych dwóch lat, dzięki znajomości rynku lokalnego oraz przemyślanej strategii w doborze najemców, całkowicie wypełnimy lokalny rynek handlowo-usługowy i sprowadzimy do miasta wszystkie te marki, które od dawna są oczekiwane przez mieszkańców tego regionu


- podsumowuje Katarzyna Czajkowska, rzecznik Real Estate inwestorbp.

Komentarze

Brak wpisów.

Napisz komentarz

Komentujesz jako gość.