Kalisz - herb

Kalisz

Współtworzyli
anto
108
Wo92 Wo92
87
Kuba PL
60
Grand Grand
13
Boyakki Boyakki
5
elektryk111
3
Miniaturka Galeria Tęcza

Galeria Tęcza
Kalisz, ul 3 Maja 1

Informacje

Otaczające ulice
ul 3 Maja, Nowy Rynek
Kod pocztowy
62-800
Rodzaj struktury
Budynek
Rodzaj zabudowy
niska
Funkcja główna
handlowo-usługowy
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2010 lipiec
Zakończenie budowy
2011 grudzień

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
4
Kondygnacje podziemne
1
Powierzchnia całkowita
33751 m2
Powierzchnia użytkowa
24000 m2
Powierzchnia handlowo-usługowa
17426 m2
Kubatura
155801 m3
Lokale handlowo-usługowe
80
Miejsca parkingowe
240

Opis

Galeria Tęcza została wybudowana w mieście Kalisz, stoi wzdłuż ulicy ul 3 Maja 1 oraz Nowy Rynek. Konstrukcja centrum handlowego rozpoczęła się w lipcu 2010 i trwała 17 miesięcy. Powierzchnia całkowita tego czterokondygnacyjnego budynku równa się blisko 34 tys. m.kw., zaś użytkowa 24 tys. m.kw., z czego największą część zajmuje 80 lokali handlowo-usługowych - ponad 17 tys. m.kw.. Generalnym wykonawcą budynku jest firma budowlana Erbud, jest on inwestycją deweloperską Rank Progress, a autorami projektu architektonicznego są architekci z pracowni Architektoniczne Biuro Projektowe Weirauch. W odległości 290 metrów przebudowywane jest Centrum hotelowo-biznesowe Calisia, 907 metrów dalej znajduje się Centrum Doskonałości Kół Zębatych, a 1,006 km. dalej znajduje się budynek Willa Kaliska.

Informacje dodatkowe

  • wartość inwestycji wynosi ok. 71,8 mln zł
  • obiekt powstaje w miejscu supermarketu tęcza
  • na elewacji zostanie zastosowane szkło, granit i piaskowiec
  • otwarcie galerii ma być wielką 2-dniową imprezą która odbędzie się 22-23 października.
Ostatnio zmodyfikowano 2017-02-02 11:54:44

Powiązane firmy

Forum opinii Galeria Tęcza


  • GRZEGORZ
    Gość
    2011-05-17 17:07:06
    w DNIU 17.05.2011R. W kALISZU NA BUDOWIE GALERII TĘCZA ZAWIESZONO WIECHĘ

  • pionek orła
    Gość
    2011-05-21 21:33:25
    ta budowa to lipa

  • pionek orła
    Gość
    2011-05-21 21:57:10
    cała ta budowa mogła dawno funkcjonować!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • pionek orła
    Gość
    2011-05-21 22:09:18
    zdobyl to zniszczył!!!!!!!!!!

  • Ewa
    Gość
    2011-05-28 15:15:00
    a czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z zatrudnieniem w sklepach, butikach ? czy może są już jakieś nabory, albo można gdzieś składać CV ?

  • Kasia
    Gość
    2011-06-03 07:38:59
    najbardziej rozbawiło mnie to napisane poniżej "w pobliżu:" :)

  • zibi
    Użytkownik
    2011-06-17 13:18:19
    Media Expert wynajął 900 mkw., galeria wynajęta w prawie 100%

  • barwa
    Gość
    2011-07-01 08:35:10
    no własnie gdzie składac CV

  • olcia24
    Gość
    2011-07-24 18:22:03
    wie ktoś coś gdzie można skladac CV??

  • Ola - Gość
    Gość
    2011-07-31 10:43:59
    Czy bedzie również sklep C&A? :)

  • Ola
    Gość
    2011-07-31 10:45:20
    wystąpiła pomyłka C & A (bez amp;)

  • Natalia K.
    Gość
    2011-08-09 12:53:03
    Ja też zastanawiam się jak można złożyć CV? Jeżeli otwarcie ma być już w październiku,a przecież rekrutacja też będzie trwała trochę,bo zgłosi się na pewno mnóstwo osób.

  • koles
    Gość
    2011-08-16 22:39:38
    skoda ze są słabe sklepy?Nie ma Zary C&A New Yorkera itd Ogólnie sklepy lipa

  • JOJ
    Gość
    2011-08-17 13:25:54
    JESTESCIE ZAŁOŚNI

  • gość
    Gość
    2011-08-23 19:39:07
    to już wszystkie sklepy?:(

  • Marta
    Gość
    2011-09-02 17:28:31
    niby konkretna galeria, a sklepy lipa, tylko H&M, a reszta przeniesiona z poznańskiej, porażka, zostaje Poznań

  • kamil
    Gość
    2011-09-11 09:52:53
    to fajna galeria

  • KAMIL
    Gość
    2011-09-17 09:02:04
    KALISZ

  • ania.m
    Gość
    2011-09-19 23:42:10
    super ze bedzie new galeria w zupelnie innym stylu/napewno bede na otwarciu.pozdro dla kaliszan/z pozka~KALISZanka

  • hejjjjj
    Gość
    2011-09-24 20:21:56
    EJ TO będzie NEW JORKER ??????
    Apropo to nie są wszystkie sklepy

  • inka
    Gość
    2011-10-09 21:56:14
    sklepy beznadziejaaaaaaa, pozostaje dalej Poznań i Wrocław, cudów nie ma, a Kalisz kaszankaaaa

  • dawid
    Gość
    2011-10-13 11:01:29
    bedzie zajefajna galeria w koncu cos porzadnego w kaliszu.

  • kks
    Gość
    2011-10-13 17:50:40
    bedzie slep z rurkami

  • jojo
    Gość
    2011-10-15 07:38:12
    BARDZO FAJNIE ŻE BĘDZIE TA GALERIA.PRZECIEŻ BĘDZIE H&M I RESERVED I INNE FAJNE SKLEPY

  • bbb
    Gość
    2011-10-15 18:34:50
    dlaczego w galerii ostrovia czy tęcza nie ma zary:((((

  • jj
    Gość
    2011-10-23 02:22:46
    zara będzie w Galerii Amber

  • witek
    Gość
    2011-10-30 18:28:14
    A czy galerianki beda?

  • witek
    Gość
    2011-10-30 18:29:57
    Ta galeria w tej prowinci to wiocha pomylka.

  • Paweł
    Gość
    2011-10-30 22:55:58
    Wjazd na parking podziemny tragiczny ! Kto mógł coś tak strasznego zaprojektować

  • pottttt
    Gość
    2011-11-09 19:12:10
    "cala budowa mogla dawno funkcjonowac" to trza bylo ruszyc dupsko z fotela i troche potu wylac ..... do pisania duzo chetnych a do roboty malo ...

Ostatnie 3 wypowiedzi:


  • kulfoniątko
    Gość
    2012-04-13 21:26:27
    Pracowałem tam, ludzi zwalniają bo na otwarciu zawsze jest większy ruch ok 1-2 mcy, a potem target i jazda. Oczywiście galeria mniejsza niż poznańskie czy wrocławskie, ale myślę że popyt per głowa jest niższy niż w dużych miastach. Raz że ludzie więcej zarabiają a dwa że handel się sam napędza i ludzie więcej kupują. Myślę że jak zniknie paskudne targowisko i powstaną dwie pozostałe, to ludzie z promienia 50 km wokół Kalisza zaczną się zjeżdżać na masę. Duży problem tęczy to parking. Nie raz sam pojechałem do dumniebrzmiącej Galerii Kalisz bo mam gdzie zaparkować...

  • fdfdf
    Gość
    2012-07-28 23:13:03
    dawno tam nie byłem a jak to wygląda na dzień dzisiejszy dzieje się coś fajnego
    otworzyli jakieś nowe fajne sklepy ? czy pozamykali stare ? :)

  • evelin
    Gość
    2013-02-06 18:35:42
    sklepów to ma być około 140 jak nie więcej i do tego atrakcje ale co z tymi CV gdzie je składać naj gorsze ,że PUP nic nie wiedza :(

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.