Lubin - herb

Lubin

Współtworzyli
Wo92 Wo92
88
Grand Grand
29
Miniaturka Ogrody Kwiatowe II

Ogrody Kwiatowe II
Lubin, Kwiatowa 2

Informacje

Otaczające ulice
Kwiatowa
Kod pocztowy
59-300
Rodzaj struktury
Zespół budynków
Rodzaj zabudowy
niska
Funkcja główna
mieszkalny
Status
ukończony
Rozpoczęcie budowy
2014 sierpień
Zakończenie budowy
2016 lipiec
Inwestor/deweloper
Developer DEX

Dane techniczne

Kondygnacje nadziemne
4
Kondygnacje podziemne
1
Powierzchnia całkowita
4000 m2
Powierzchnia mieszkalna
3274 m2
Lokale mieszkalne
56
Miejsca parkingowe
35

Opis

Budynek Ogrody Kwiatowe II powstał w Lubinie przy Kwiatowej 2. Budowa obiektu rozpoczęła się w trzecim kwartale 2014, a dobiegła końca w lipcu 2016 roku. Powierzchnia całkowita tego trzypiętrowego gmachu sięga 4 tys. m2, z czego największą część zajmuje powierzchnia mieszkalna - ponad 3 tys. m2, których jest 56. Biuro Palladium Architekci Błądek Maniowski jest autorem projektu architektonicznego obiektu, jego inwestorem jest spółka Developer DEX, natomiast generalnym wykonawcą jest spółka Holgat. Niedaleko znajdują się Hotel Astone, Budynek wielorodzinny Wyszyńskiego oraz Hala widowiskowo-sportowa.

Informacje dodatkowe

  • w ramach inwestycji powstaną dwa budynki mieszkalne wielorodzinne z garażami w części podziemnej
  • w budynkach znajdą się mieszkania o powierzchni użytkowej wynoszącej od 33,08 do 83,72 m2
Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-07 11:28:56

Powiązane firmy

Forum opinii Ogrody Kwiatowe II


  • Wacław
    Gość
    2017-02-26 12:15:15
    Radzę użyć kalkulatora i policzyć. Taka cena za metr kwadratowy to absurd. Dodatkowo na niekorzyść oferty działa mocno nadszarpnięta renoma developera. Rynek wtórny daje znacznie lepsze ekonomiczne korzyści oraz większą paradoksalnie pewność, że kupuje się mieszkanie bez ukrytych wad takich jak wilgoć, wady instalacji elektrycznej i sanitarnej, wady prawne i ogólnie charakterystyczne krętactwo. Powodzenia dla wszystkich desperatów, których urzekły ładne wizualizacje i fotki inwestycji wraz z obiecankami w postaci sprytnych opisów marketingowych.
    Powodzenia!

Odpowiedz

Komentujesz jako gość.